Garantie&Klachten

Garantie & klachten

Garantie

We hechten veel waarde aan tevreden klanten en streven naar het leveren van producten van de hoogste kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan met uw bestelling, dan zorgen wij ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.


Volgens het Europese recht zijn wij verplicht om binnen twee jaar na levering van de goederen elk gebrek van overeenstemming te verhelpen. Indien u een gebrek ontdekt of zou moeten ontdekken, verzoeken wij u vriendelijk om binnen een redelijke termijn van twee maanden contact met ons op te nemen.


Wij zullen dan samen met u kijken naar de beste oplossing, bijvoorbeeld door middel van een kosteloze reparatie of vervanging van het product. Het kan voorkomen dat er onder bijzondere omstandigheden een langere termijn acceptabel is. Wij hanteren een open en eerlijke communicatie en zijn altijd bereid om met u mee te denken.


Mocht u nog vragen hebben over onze garantievoorwaarden of heeft u een klacht over onze producten, neem dan gerust contact met ons op. We staan graag voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen


Klachten

Het is belangrijk voor ons dat u tevreden bent met uw aankoop en onze service. We doen ons best om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt, maar we begrijpen dat er soms klachten kunnen ontstaan.


Als u een klacht heeft, raden wij u aan om dit eerst aan ons te melden via telefoonnummer 0343-849313, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Als dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten binnen de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. U kunt het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie. Wij streven ernaar om eventuele klachten zo snel en adequaat mogelijk op te lossen en hopen dat u tevreden bent met de afhandeling.


Share by: