Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Vaak

gestelde vragen

  • Kan ik artikelen ruilen?

    Dat kan zeker! Neem contact met ons op via telefoon, chat of email om aan te geven waarvoor je je artikel wilt ruilen en wij zullen uitleggen hoe het in zijn werk gaat.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Is het artikel niet wat je ervan verwacht had of wil je om een andere reden het artikel retourneren? Geen probleem!

    Alle artikelen kunnen, wanneer ze ongebruikt zijn, geretourneerd worden binnen 14 dagen.

    Retourkosten zijn voor rekening van de koper, mocht het een defect aan het product of een verkeerde levering betreffen, zijn de retourkosten voor rekening van Daaloumaa. 


    Producten kunnen geretourneerd worden naar:

    Daaloumaa

    Velperengh 8

    3941RK Doorn


    Vergeet niet een briefje met naam en ordernummer erbij te doen zodat we weten van wie we het pakket ontvangen hebben.


    Wanneer wij het product in goede orde ontvangen hebben, zal het volledige aankoopbedrag geretourneerd worden.


    Bewaar je verzendbewijs goed voor het geval dat het pakket zoek raakt. Wanneer geen verzendbewijs overhandigd kan worden en wij het pakket niet ontvangen hebben, kunnen wij helaas niet tot terugbetaling over gaan.


    WIJ ACCEPTEREN ENKEL RETOUREN VAN ONGEBRUIKTE ARTIKELEN MET ALLE ONRIGINELE TAGS NOG BEVESTIGD.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij bieden gratis verzending naar een DPD afhaalpunt aan. Voor €2,95 wordt het thuis afgeleverd door DPD. 

    Internationale zendingen hebben afwijkende tarieven die zichtbaar zijn bij het uitchecken van je bestelling. Vooraf weten wat de verzendkosten willen zijn? Neem dan gerust even contact met ons op.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Op de website staat per artikel en per afmeting een indicatie van de levertijd. Voorradige producten worden dezelfde dag verzonden (maandag-vrijdag) indien die besteld worden voor 14.00 uur. Niet voorradige producten hebben een indicatieve levertijd die vermeld staat bij het artikel (en afmeting).


    Omdat het een indicatieve levertijd betreft, kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Een vertraging van 1-2 weken komt zelden voor maar kan helaas een keer voor komen daar we op kleinschalige wijze produceren. 

  • Wat betekent Oeko-tex®?

    Het label “OEKO-TEX® gecertificeerd” betekent dat het veilig is voor mensen en dat het volledig vrij is van schadelijke chemicaliën.


    Alle componenten die gebruikt worden voor de productie van onze artikelen, zijn Oeko-tex gecertificeerd.

  • Bieden jullie cadeaubonnen aan?

    Cadeaubonnen kun je vinden in onze webshop.

  • Kunnen Daaloumaa producten gewassen worden?

    Wol heeft een hele mooie eigenschap, het is namelijk zelfreinigend. Wassen is dus niet nodig. Even luchten, misschien een vochtig doekje erover heen en aan de lucht laten drogen is meestal voldoende. Ook kun je de wol op een zachte stand met de handgreep even stofzuigen. Let erop dat de wol niet echt de greep ingezogen wordt want dan beschadigt de wol. 

    Mocht je artikel toch wel echt een wasje kunnen gebruiken, was dan bij voorkeur op de hand (met een wolwasmiddel), rol daarna je artikel in een droge handdoek om het overtollige water eruit te 'kneden' en laat het vervolgens aan de luchtdrogen. Strijk wol niet, daar beschadigen de vezels van.

    Geen fan van op de hand wassen? Dan kun je ook het wolwasprogramma van je wasmachine gebruiken maar dit zal wel iets meer slijtage aan kunnen brengen aan je mooie wollen producten. Bij het gebruik van een wasmachine, wees er zeker van dat de centrifuge niet gebruikt wordt!

Share by: